From Sourcing Talent to Leading Teams: A Recruiter’s Path to Entrepreneurship.

Share This Post

Seriju predavanja na temu ljudskih resursa, koja su se održavala u CosmoHub-u s krajem mjeseca maja i tokom mjeseca juna, je otvorio višegodišnji stručnjak u polju regrutacije Amer Klopić.

Amer Klopić. Amer nam je gostovao 30. maja, a održao je predavanje na temu "From Sourcing Talent to Leading Teams: A Recruiter's Path to Entrepreneurship."
Od pronalaženja vrhunskih talenata do vođenja timova, Amer je svoju priču transformirao u uspješan poslovni poduhvat. Sa nama je podijelio svoj proces koji se sastojao iz nekoliko etapa u nastavku:

 1. Razumijevanje tržišta  – sposobnost analize trendova i potreba u industriji je osnova svakog biznisa i preduslov za njegovu održivost. Strateški pristup prepoznavanju praznina i prilika na tržištu, uz ekspertizu iz datog polja, je recept po kojem je Amer kreirao nišu za svoj posao. 

 2. Drugi bitan segment Amerovog poslovanja je izgradnja snažne mreže. Umrežavanje je vitalno kako u regrutaciji tako i u poduzetništvu. Kroz svoje karijerne početke u raznim kompanijama na mjestu odgovorne osobe za zapošljavanje, Amer se trudio i nastojao da ostavi dobar, a prije svega ljudski, utisak na kandidate. Trudio se pružiti im povjerenje, odagnati tremu i relaksirati intervju za posao. Ovaj pristup mu je poslužio kao efikasna strategija za izgradnju i njegovanje profesionalnih odnosa. Korištenje društvenih mreža i profesionalnih platformi omogućilo mu je da proširi i održi svoju mrežu poznanstava. Kasnije će se ispostaviti da mu je upravo ovaj pristup povećao domet poslovanja i bila izvrsna odskočna daska za biznis.

 3. Prijelaz na poduzetništvo je bez sumnje bio izazovan i rizičan. Jer, prema Amerovim riječima, uvijek je strah od neuspjeha bio prisutan i čuveno pitanje “Šta ako ne uspijem? Ako propadnem?”. Međutim, kako sam savjetuje, rizik moramo preuzeti, a propast našeg biznisa nije najgora moguća stvar koja nam se može desiti – jer uvijek možemo početi tražiti poslodavca i raditi posao koji smo prije radili.

 4. Razvoj poslovnog plana je podjednako važan segment gdje posebno ističe SWOT analizu (Strenghts, Weaknesses, Opportunities i Threats).  SWOT analiza bi najkraće rečeno predstavljala detaljnu analizu snaga, slabosti, prilika i prijetnji za vaše poslovanje. Općenito govoreći, Amerov poslovni plan uključuje ključne komponente kao što su financijsko planiranje, budžetiranje i robusna marketinška i prodajna strategija. Ovi elementi su postavili temelje za održivost njegovog posla

 5. Korištenje tehnologije – u modernom procesu regrutacije, tehnologija igra zauzima važnu ulogu. Korištenjem alata i platformi za optimizaciju operacija, uključujući Sisteme za praćenje kandidata (ATS) i Sisteme za upravljanje odnosima s klijentima (CRM), postizanje profesionalosti i brzine u radu ne zahtijeva više sate i dane rada. Ove tehnologije su poboljšale njegovu efikasnost i efektivnost.

 6. Izgradnja tima – zapošljavanje pravih ljudi je ključno za uspjeh svakog startupa. Amer se fokusirao na jasno definiranje uloga i odgovornosti i stvaranje pozitivne i produktivne poslovne kulture. Ovaj pristup mu je pomogao u izgradnji snažnog i posvećenog tima u kojem svako jasno zna svoje dužnosti.

Amerov put od regrutera do uspješnog poduzetnika je inspirativna priča o korištenju stručnosti, razumijevanju tržišta i strateškom rastu posla. Za one koji žele transformisati svoju regrutersku stručnost u uspješan posao, Amerova priča nudi dragocjene uvide i lekcije.

Hvala svima koji ste se odazvali našem događaju!

Povežimo se

Za više uvida, savjeta ili da se povežete s Amerom, javite nam se. Njegova priča je sjajan primjer kako se stručnost u regrutaciji može transformisati u održiv poduzetnički biznis.

Ukoliko ste zainteresovani za ove teme, svakako pratite CosmoHub Community i budite dio ovih inspirativnih događaja! 🚀

Posebnu zahvalnost želimo izraziti komapnijama: BH Telecom, Oaza, i myexit.ba koji su sponzori HR Month-a.

Vidimo se u CosmoHub-u

More To Explore

Blog

Strateška uloga HR-a u upravljanju promjenama – Nedima Džaferagić

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju promjene su neizbježne. Kompanije se moraju kontinuirano prilagođavati kako bi opstale i eventualno napredovale. Ova prilagodljivost značajno zavisi od efikasnih strategija upravljanja promjenama, pri čemu