Identity Branding: od skice do realizacije

Share This Post

Identity Branding: od skice do realizacije - Sanjin Halilovic, Senior Designer at Ministry of Programming

U četvrtak smo imali priliku slušati i učiti od najboljih – senior dizajner Sanjin Halilović je održao meetup na temu “Identity Branding: od skice do realizacije”. Kroz tri etape Sanjin je podijelio svoje iskustvo o stvaranju vizuelnog identiteta kroz uspješan proces. Između ostalog, bilo je riječi o važnosti susreta s klijentom, izazovima u procesu kreiranja rješenja za klijenta, kao i o preprekama s kojima se možemo suočiti. 

 1. Susret s klijentom

Prvi korak u procesu stvaranja vizuelnog identiteta je susret s klijentom. Za plodonosnu saradnju i zaključivanje poslovne prilike, bitno je imati dobar portfolio, osluškivati klijentove želje i potrebe, i na koncu preporuke prethodnih klijenata. 

Predstavljanje portfolia treba iskoristiti kao priliku tokom koje će klijent steći povjerenje u vaše vještine i iskustvo. Za dobar početak treba pokazati svoje najbolje radove i projekte.

Razumijevanje klijenta je ključno za uspješan projekt. Bitno je postaviti pitanja o klijentovom poslovanju, proizvodima ili uslugama koje nudi, ciljnoj grupi i željenom stilu. Ove informacije su vodič u razumijevanju klijentovih potreba i očekivanja.

Preporuke prethodno zadovoljnih klijenata su možda najbolja reklama – pozitivna iskustva drugih mogu biti snažan faktor pri donošenju odluke. Stoga, ako imate preporuke zadovoljnih klijenata, podijelite ih s novim potencijalnim klijentima. 

 2. Ponuda, rokovi i cijena

Nakon inicijalnog susreta s klijentom, slijedi izrada ponude. Važno je jasno definirati rokove i cijenu kako bi se izbjegli potencijalni nesporazume kasnije u procesu. 

Evo primjera rasporeda rokova:

 istraživanje i moodboard: 5 radnih dana;

 prijedlozi logotipa, skice i razrada koncepata: 10 radnih dana;

 odabir logotipa i iteracije: 10 radnih dana;

 kreiranje knjige standarda: 5 radnih dana.

Kada je riječ o cijeni, važno je uzeti u obzir svoje iskustvo i proces koji ste razvili. Možete se odlučiti za fiksnu cijenu ili cijenu po satu, ovisno o projektu i vašim preferencijama.

Važno je napomenuti da je česta greška u procesu kreiranja logotipa postavljanje jako kratkog vremenskog roka. Ovo često rezultira nedovoljnim istraživanjem i skiciranjem što može dovesti do manje kvalitetnih rješenja. Stoga, preporučuje se ostavljanje dovoljno vremena za dizajn logotipa kako biste postigli bolje grafičke rezultate.

 3. Realizacija projekta

Nakon što je ponuda prihvaćena, započinje se s realizacijom projekta. Ovaj korak uključuje stvaranje moodboarda, skica i finalizaciju dizajna. Moodboard pomaže u postizanju jasne vizije identiteta marke, dok skice služe kao prvi konceptualni prijedlozi. Kroz iterativni proces s klijentom, dolazi se do konačnog rješenja koje zadovoljava njihove potrebe i očekivanja.

 4. Blokade

U procesu stvaranja vizuelnog identiteta mogu se pojaviti i blokade. Neki od izazova koje možete susresti su nerealna obećanja i očekivanja. Važno je biti realan i jasan s klijentom o mogućnostima i ograničenjima projekta. Također, može se dogoditi da dođe do raskida ugovora ili nezavršenih projekata. U takvim situacijama, važno je pravovremeno komunicirati s klijentom kako biste riješili eventualne probleme i pronašli najbolje rješenje.

Kroz priče o susretima s klijentima, izazovima, realizaciji projekta i prevladavanju blokada, shvatili smo koliko je važno biti posvećen, fleksibilan i transparentan u radu s klijentima. Uz pažljivo slušanje, dobar portfolio, jasne rokove i cijene, te kvalitetan dizajn, možemo stvoriti vizualni identitet koji će zadovoljiti klijentove potrebe i očekivanja. Sa Sanjinovog predavanja nosimo ove korisne savjete, a dizajnerima želimo poslove sa što manje blodaka i raskida ugovora.

Hvala svima koji ste se odazvali našem događaju!

Želimo izraziti duboku zahvalnost Sanjinu, izvanrednom dizajneru s kojim smo imali izvrsnu suradnju, kao i njegovom timu Ministry of Programming. Bilo nam je izvanredno zadovoljstvo raditi s njima i nadamo se da ćemo se ponovno susresti na nekom budućem događaju.

Vidimo se uskoro u CosmoHub Coworking space-u!

More To Explore

Blog

Strateška uloga HR-a u upravljanju promjenama – Nedima Džaferagić

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju promjene su neizbježne. Kompanije se moraju kontinuirano prilagođavati kako bi opstale i eventualno napredovale. Ova prilagodljivost značajno zavisi od efikasnih strategija upravljanja promjenama, pri čemu