Komunikacija u marketingu: produktivan tim, uspješne kampanje, sretni klijenti

Share This Post

U jednom danu mjeseca februara 2024. godine, u prostorijama CosmoHub-a, ugostili smo Tenu Nagulov Halilović. U sklopu mjeseca posvećenog meetupima iz oblasti marketinga, sa Tenom smo istraživali ključne elemente uspješne komunikacije kako unutar kreativnog tima, tako i sa klijentima.

Tena je sa nama, između ostalog, podijelila pet zlatnih pravila komunikacije s klijentom, a to su:

1. Emocije ili povezivanje s klijentom. Razumijevanje i suosjećanje s emocijama koje klijent doživljava omogućavaju nam da bolje odgovorimo na njihove potrebe i pružimo personaliziranu podršku;

2. Prilagodba ili praćenje tona i stila komunikacije klijenta pokazuju poštovanje prema njihovim preferencijama. Na taj način olakšavamo proces razmjene informacija i izbjegavamo nesporazume i konflikte;

3. Fokus je aktivno slušanje klijenta. Ovo je ključno za razumijevanje njihovih potreba, želja i očekivanja. Dajući klijentu svoju punu pažnju i fokusirajući se na ono što govore, pokazujemo im da su važni i da cijenimo njihovo mišljenje;

4. Inicijativa je da tražimo i pružamo povratnu informaciju. To je ključno za uspostavljanje konstruktivne komunikacije s klijentom;

5. Jasnoća znači da budite jasni i izbjegavate pretpostavke. Ovo je izuzetno bitno kako bismo izbjegli nesporazume i nedoumice, a potencijalno i konflikte.

Kada govorimo o radu sa kreativcima, tri suštine su jako bitne:

1. Dajte im slobodu i vrijeme. Ako želite kreativne uposlenike, dajte im dovoljno prostora i vremena za istraživanje i eksperimentisanje. Ne držite uposlenika na poslu da ispuni normu ukoliko je završio sa obavezama za taj dan, dajte mu izbor da može otići s posla i provesti ostatak radnog dana kako želi.

2. NE KRITIZIRATE IDEJU kreativcima – ideje su njihova djeca. Umjesto toga, ponudite konstruktivan feedback, koristite primjere i budite jasni u svojim očekivanjima. Primjera radi, umjesto da kažete: ‘’Ovaj dizajn je užas. Nismo ovo tražili. Jao, šta je ovo?’’ i slično, objasnite zašto mislite da predloženo rješenje nije dobro. Možete reći: ‘’Ovo je jako dobra ideja i prijedlog, ali se bojimo da ovo ne radi kod naše publike jer nemaju tu prefinjenost koju nam nudite. Umjesto toga, možemo…’’

3. Poštujte vrijeme i atmosferu jer kreativnost ne cvjeta pod pritiskom.

I konačno, dvije poruke sa kojima možemo privoditi kraju ovaj tekst su:

1. MAPA NIJE TERITORIJA: učimo se da vidimo više. Tokom predavanja smo razgovarali o tome kako naša percepcija realnosti često nije ista kao stvarna realnost. Važno je shvatiti da svako ima svoju “mapu” svijeta, koja se formira na osnovu iskustava i uvjerenja.

2. IZA SVAKOG PONAŠANJA KRIJE SE DOBRA NAMJERA: razumijevanje i empatija. Često se suočavamo sa čudnim ili destruktivnim ponašanjem, ali je važno prepoznati da iza toga može stajati dobra namjera. Ključ je u prepoznavanju te namjere i ponudi alternative.


Hvala svima koji ste se odazvali našem događaju!

Na kraju dana, zahvaljujemo se svima koji su prisustvovali ovom događaju i aktivno doprinijeli diskusiji – a onima koji nisu došli, možete promišljati o ovih deset principa ili tehnika ili savjeta. Štaviše, primijenite ih, nisu nimalo loše.

Ukoliko ste zainteresovani za ove teme, svakako pratite CosmoHub Community i budite dio ovih inspirativnih događaja! 🚀

Posebnu zahvalnost želimo izraziti komapniji Oaza, koja je zlatni sponzor #marketingmonth.

Vidimo se u CosmoHub-u!

More To Explore

Blog

Strateška uloga HR-a u upravljanju promjenama – Nedima Džaferagić

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju promjene su neizbježne. Kompanije se moraju kontinuirano prilagođavati kako bi opstale i eventualno napredovale. Ova prilagodljivost značajno zavisi od efikasnih strategija upravljanja promjenama, pri čemu