Pet koraka ka efikasnoj Content Marketing strategiji

CosmoHub - Samira Avidc

Share This Post

CosmoHub Coworking Space Sarajevo - Samira Avdic

Pet koraka ka efikasnoj Content Marketing strategiji

Zamislite ovo: svakog dana, vaša publika je zatrpana poplavom informacija, brzo skrećući pažnju s jedne stvari na drugu u samo nekoliko sekundi. Izazov privlačenja njihove pažnje je stvarna noćna mora za sve one koji pišu sadržaj. Pored ovog izazova, još jedna zajednička tačka content kreatorima je želja za lajkovima, komentarima, i svim onim stvarima koje nas uzdižu na društvenim mrežama. Jer, popularnost, s one druge, poslovne, strane, često donosi više mogućnosti i otvara inače zatvorena vrata. Srećom, postoji način da se istaknemo iz mase, i to kroz efikasnu Content Marketing strategiju.

Naša gošća Samira Avdić poprilično uspješno animira publiku na LinkedInu. Primjetit ćete, ima i dosta lajkova. A, kako to ona uspijeva? Na meetupu koji smo održali 15.02.2024. u prostorijama CosmoHub-a, Samira je s nama velikodušno podijelila neke lekcije. Provela nas je kroz pet osnovnih koraka koji nam pomažu da pripremimo atraktivan sadržaj za našu publiku.

Krenimo redom, prvi korak je usklađenost sa identitetom vašeg Brenda.
Dakle, sadržaj koji stvarate treba da zrači istinskim duhom vašeg brenda. To znači da trebate pažljivo odabrati ton, stil i teme koje odražavaju vaše vrijednosti. Uz to, potrebno je definisati vašu publiku. Razmijevanje potreba i izazova sa kojima se susreće vaša publika omogućava vam da kreirate sadržaj koji ne samo da rješava probleme, već i dodaje vrijednost njihovim životima. Stoga, ključno pitanje u ovom koraku je: da li poruka vašeg brenda jasno dolazi do izražaja kroz vaš sadržaj?

Drugi korak je analiza kroz 5W-ova. Prije nego što započnete pisanje sadržaja, postavite sebi ovih pet pitanja:
Who? (ko), What? (šta), Where? (gdje), When? (kada) i Why? (zašto).
Odgovori na ova pitanja pomoći će vam da jasnije definirate svoju temu i ciljeve sadržaja. Kad imate čvrst temelj, lakše ćete zadovoljiti potrebe svoje publike.

Treći korak je snaga konkretnosti i detalja.
Zamislite da vaš sadržaj nisu samo riječi na ekranu. Sadržaj treba da osvaja sva osjetila vaše publike. Želite da osjete, vide, dodirnu i okuse ono o čemu govorite. Prikažite konkretne detalje, to omogućava publici da se lakše poveže sa sadržajem. 

Četvrti korak je vizualizacija.
Vizuelni elementi su ključni u efikasnoj content marketing strategiji. Slike, infografike, video zapisi i drugi vizuelni sadržaji mogu dodati dimenziju vašem materijalu koju tekst ne može. Ne zaboravite da vizualizirate ključne poruke kako biste privukli pažnju i ostavili snažan dojam na vašu publiku.

I na koncu, peti korak je angažovanje publike.
Postavite pitanja, tražite povratne informacije, podijelite svoje vrijednosti i budite aktivni u komunikaciji sa svojim pratiocima. Koristite strategiju zajedničkog neprijatelja kako biste formirali osjećaj pripadnosti i zajedničke svrhe sa vašom publikom. Taktika “neprijatelj mog prijatelja je i moj neprijatelj” ima snažne odjeke i učinit će vas dijelom zajednice.

Ovih pet koraka vam neće preko noći donijeti slavu, veću angažovanost publike i slično. Međutim, uz upornost i predan rad na kreiranju relevantnog i kvalitetnog sadržaja, vaš brend će s vremenom postati prepoznatljiv po svojoj autentičnosti i vrijednosti koju donosi svojoj publici.

Hvala svima koji ste se odazvali našem događaju!

Želimo izraziti duboku zahvalnost Samiri Avdić, izvanrednom marketing stručnjaku i osnivaču Bravaria Industrial MarketingBilo nam je zadovoljstvo raditi sa Samirom i nadamo se da ćemo se ponovno susresti na nekom budućem događaju.

Ukoliko ste zainteresovani za ove teme, svakako pratite CosmoHub Community i budite dio ovih inspirativnih događaja! 🚀

Posebnu zahvalnost želimo izraziti komapniji Oaza, koja je zlatni sponzor #marketingmonth.

Vidimo se u CosmoHub-u!

More To Explore

Blog

Strateška uloga HR-a u upravljanju promjenama – Nedima Džaferagić

U današnjem dinamičnom poslovnom okruženju promjene su neizbježne. Kompanije se moraju kontinuirano prilagođavati kako bi opstale i eventualno napredovale. Ova prilagodljivost značajno zavisi od efikasnih strategija upravljanja promjenama, pri čemu